ŠPORTSKI CENTAR VIŠNJIK ZADAR UVEO JE PLATFORMU MOJEKARTE

Višnjik, Zadar
READING TIME: 5 MINUTES

 

ŠPORTSKI CENTAR VIŠNJIK ZADAR UVEO JE PLATFORMU MOJEKARTE

U Športskom centru Višnjik Zadar završen je projekt implementacije platforme Mojekarte. Izvedbeni projekt, u kojem je polivalentna, višekanalna platforma Mojekarte zamijenila stari program za prodaju ulaznica, obuhvatio je uvođenje potpuno integriranih rješenja za:

• upravljanje prodaje svih vrsta dnevnih i sezonskih ulaznica na lokalnim blagajnama Športskog centra Višnjik,
• upravljanje bazom vlasnika sezonskih ulaznica,
• automatsku elektroničku validaciju svih vrsta ulaznica,
• povezivanje lokalne prodajne platforme s portalom Slobodne Dalmacije croatia-tickets.com putem kojeg se vrši online prodaja.

NOVA PLATFORMA PODRŽAVA PET VRSTA ULAZNICA

Nova platforma Mojekarte podržava pet vrsta ulaznica:

• klasične ulaznice ispisane na termalnom papiru na blagajnama SC Višnjik
• sezonske ulaznice na plastičnim karticama
• klasične ulaznice ispisane na zaštićenim blanketima distributera
• print@home ulaznice prodane putem portala croatia-tickets.com
• elektroničke ulaznice pohranjene na pametnim telefonima.

Bude li potrebno, u slučaju događaja s visokim faktorom rizika, ulaznice mogu biti i personalizirane. Kontrola autentičnosti i valjanosti tako velikog broja različitih ulaznica veliki je izazov pa se njihova provjera vrši elektronički pomoću namjenske aplikacije Mojekarte Access Control instalirane na suvremenim ručnim terminalima Zebra. Iste krasi robusnost, jednostavno rukovanje, odlična ergonomija i stabilan rad te izuzetno brzo i učinkovito skeniranje s prosječnim kapacitetom od 20 do 30 ulaznica u minuti, odnosno od 1.200 do 1.800 ulaznica na sat. Sustav kontrole ulaza osmišljen je do najmanjeg detalja pa je službi osiguranja omogućeno online praćenje podataka kontrole ulaza u stvarnome (real time) vremenu.

U posljednjih 10 mjeseci to je već ukupno peti, a po zahtjevnosti drugi izvedbeni projekt kojeg je ekipa podrške odradila na daljinu i bez fizičkog prisustva na lokaciji korisnika. Nakon uspješno završene implementacije, platforma Mojekarte stalno je prisutna u Zagrebu, Splitu, Rijeci, Puli, Velikoj Gorici, Opatiji, Daruvaru, Bjelovaru, Gospiću, Kastvu, Kostreni, Krku, Malom Lošinju, Našicama, Korčuli, Šibeniku, a sada i u Zadru.

PRIPREMNA FAZA PROJEKTA
Priprema izvedbenog projekta obuhvaćala je: kreiranje i sistemsku administraciju inicijalne baze podataka za novog korisnika platforme, instalaciju baze podataka na informacijsku i telekomunikacijsku infrastrukturu profesionalnog podatkovnog centra, administraciju korisnika i prava pristupa do sustava, učitavanje inicijalnih podataka u bazu podataka, prijenos i učitavanje revidiranih i pročišćenih podataka o vlasnicima sezonskih karata, instalaciju i parametrizaciju produkcijskog aplikativnog certifikata za fiskalizaciju računa, pripremu predložaka za ispise ulaznica i računa, prilagodbe financijskih izvješća i drugih operativnih dokumenata, programiranje 3D vizuala dvorane i programiranje rasporeda sjedenja.
Zadnji čin bila je instalacija programske opreme Mojekarte na opremu ŠC Višnjik te edukacija korisnika za uporabu programske opreme.
PRODAJA ULAZNICA NA LOKALNIM BLAGAJNAMA
Za prodaju svih vrsta ulaznica na blagajnama ŠC Višnjik koristi se programski modul Mojekarte BoxOffice. Fleksibilnost i logičan redoslijed koraka u korisničkom sučelju modula BoxOffice olakšava i ubrzava rad blagajne koja s novim rješenjem ima kapacitet prodaje između 600 i 800 ulaznica na sat ako se prodaja vrši u režimu numeriranih ulaznica te oko 1.200 ulaznica na sat ako se prodaja vrši u režimu nenumeriranih ulaznica. Ulaznice se ispisuju na pisačima Star koji, nabavljeni prije više od deset godina, više ne zadovoljavaju današnje standarde. Fiskalna blagajna integralni je dio rješenja blagajne, a računi se ispisuju na standardnom POS pisaču.

ONLINE PRODAJA PUTEM PORTALA CROATIA-TICKETS.COM
Lokalni sustav prodaje spojen je na internetski portal croatia-tickets.com u vlasništvu Slobodne Dalmacije (skupina Hanza media) putem kojeg se vrši online prodaja ulaznica za događaje u ŠC Višnjik. Kupljene ulaznice kupci mogu ispisati na svojem pisaču (print@home) ili ih u obliku koda prenijeti kao nematerijalne elektroničke ulaznice na svoj pametni telefon. Plaćanje kupnji moguće je kreditnim karticama MasterCard, Visa i Diners te Maestro debitnim karticama.

AUTOMATSKA ELEKTRONIČKA PROVJERA ULAZNICA I KONTROLA ULAZA
Automatska elektronička provjera svih vrsta ulaznica, što podrazumijeva ulaznice prodane na lokalnoj blagajni ŠC Višnjik, print@home ulaznice i e-ulaznice na pametnim telefonima vrši se pomoću namjenske aplikacije Mojekarte™ Access Control koja je instalirana na ručnim terminalima Zebra model TC26. Suvremene terminale krasi robusnost, pouzdan rad, velika brzina skeniranja kodova i provjera ulaznica. Programsko rješenje omogućava rad u dva načina. U online načinu automatska provjera ulaznica vrši se u centralnoj bazi podataka u stvarnom (real time) vremenu, a za takav način rada terminali moraju biti umreženi putem stabilnog interneta. U online načinu rada korisnici sustava mogu pratiti validaciju ulaznica na točkama kontrole putem web aplikacije u stvarnom (real time) vremenu. U offline načinu terminali nisu povezani s internetom nego validaciju vrše lokalno, a skenirane kodove pohranjuju u svojoj internoj memoriji.

OBRADE I ANALIZA PODATAKA
Online pristup do statističkih i analitičkih obrada podataka omogućen je u stvarnom (real time) vremenu putem programskog modula Mojekarte™ Alpha Analytics. Rezultati obrada interpretirani su u numeričkim i grafičkim prikazima.
Tvrtka Moje karte d.o.o. Rijeka specijalizirana je za uvođenje i održavanje informatičkih rješenja za podršku marketinga i prodaje ulaznica te drugih vezanih produkata karakterističnih za industriju priredbi, događaja i doživljaja. Višenamjenska digitalna platforma Mojekarte jednako je uporabna i učinkovita u malim kino dvoranama s 50 ili 100 mjesta, kao i u velikim sportskim, koncertnim ili višenamjenskim dvoranama s 10.000 i više mjesta, ali isto tako i na nogometnim stadionima u rasponu kapaciteta od 2.500 do 55.000 sjedala. Programska oprema može se prilagoditi svim potrebama i specifičnostima te svakom obimu poslovanja, a tridesetogodišnje međunarodno iskustvo ekipe Mojekarte jamac je 100% zadovoljstva korisnika.

 

Rijeka, ožujak 2021. godine.
Zoran Bistrički, savjetnik za e-poslovanje