Uspješan povratak na Kantridu

  • Added 03.10.2018 at 12:05
Uspješan povratak na Kantridu

Što znači imati dobar alat za promociju i marketing te prodaju pokazuje event koji će se održati 8. rujna u Rijeci. Radi se o prijateljskoj utakmici HNK Rijeka i NK Maribor na starom legendarnom stadionu Kantrida. Službena promocija za tu utakmicu kreće početkom idućeg tjedna, no u prvih 48 sati nakon otvaranja eventa svoje sretne vlasnike našlo je već više od 6.000 ulaznica i to bez ikakve gužve na prodajnim mjestima u gradu te bez nepotrebnog dugog čekanja u redu ispred blagajne na Rujevici.

Više od 50% ulaznica prodano je putem internetskog portala Mojekarte.hr, a to je u velikoj mjeri smanjilo pritisak na prodajna mjesta. Mada su se Riječani u posljednje dvije sezone stjecajem okolnosti bili prisiljeni odvići kupovanja ulaznica za utakmice domaćeg nogometnog kluba putem interneta, ponovno stavljanje internetske prodaje u funkciju za potrebe međunarodne prijateljske utakmice pokazalo je da ljudi i te kako žele i uvažavaju taj način kupovanja ulaznica.


Ovim se primjerom slikovito ističu sve prednosti i potencijali suvremenih digitalnih integriranih platformi u odnosu na zastarjele klasične programe za prodaju ulaznica. Promocija eventa putem elektroničkih adresa u adremi Mojekarte te na društvenim mrežama bila je očito dovoljno učinkovita te posve dovoljna da je u Rijeci već treći dan najčešće pitanje u kafićima na Korzu: „Imaš li ti već karte za Kantridu?.

Vedran Babić, organizator eventa: „Kod prodaje ulaznica vodili smo računa da budu što jednostavnije dostupne navijačima širom županije i Hrvatske, ali i Slovenije. Da, imamo dosta kupaca i iz Slovenije. Cijela ova priča je zanimljiva i van granica našeg grada i širega okruženja. Uostalom, pedeset posto naše prodaje vrši se putem interneta. Događa nam se da u nekoliko minuta prodamo i stotinjak ulaznica u internet prodaji.“


Rijeka 25.8.2018