Inovativna 3D vizualizacija za bolje korisničko iskustvo internetskih kupnji

Nova tehnologija crtanja priredbenih prostora koju smo na Mojekarte™ počeli testno koristiti u drugoj polovici sezone 2017/18 i koja je u novoj sezoni 2018/19 postala nekakav novi tihi standard, omogućava izuzetno realistične i intuitivne prikaze rasporeda sjedala. Korisničko iskustvo internetskih kupnji, o kojemu se u posljednje vrijeme dosta govori, a koje je na platformi Mojekarte™ komparativno gledano već ionako na visokoj razini, s tom inovacijom dodatno je nadograđeno i poboljšano. Ne sumnjamo da će spomenuta inovacija dodatno povećati broj internetskih kupnji ulaznica, a internetska prodaja pridobiti još nekoliko dodatnih postotaka u odnosu na klasična (ovlaštena) prodajna mjesta. Kad u nadolazećim mjesecima lansiramo još i mobilnu platformu Mojekarte™ za Android i iOS, ne samo hrvatska, već i šira 'ticketing regija' mijenjat će se još većom dinamikom, a klasična distribucija polako će, ali sigurno gubiti na značenju te malo po malo dobivati ulogu posve neznačajnog prodajnog kanala.

Rijeka, lipanj 2018