PLATFORMA MOJEKARTE™ - PRVI ODABIR HRVATSKIH KAZALIŠTA

PLATFORMA MOJEKARTE™ - PRVI ODABIR HRVATSKIH KAZALIŠTA

Na temelju analize regionalnog tržišta proizvođača informacijskih sustava za podršku prodaje ulaznica, formular s pozivom za prijedlog ponude zaprimilo je šest tvrtki, a kao rješenje koje najbolje odgovara aktualnim potrebama te razvojnim planovima kazališta, odabrana je polivalentna integrirana platforma Mojekarte™.

Hrvatsko narodno kazalište Split

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u Hrvatsko narodno kazalište Split započeo je u veljači 2017. te je već u istom mjesecu i završen. Projekt je obuhvaćao: prijenos podataka o pretplatnicima iz programa Theatron u platformu Mojekarte™, instalaciju i podešavanje nove programske opreme, izradu lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica i pretplata, izradu specifičnih izvješća o prodaji, uvođenje sustava automatske elektroničke validacije [email protected] ulaznica te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba, blagajna i računovodstvo. Zanimljiv detalj tog projekta je da je nakon uvođenja nove lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica broj kupnji putem interneta u relativno kratkom razdoblju od samo nekoliko tjedana skokovito porastao te je u manje od polovice sezone već premašio rezultate iz prošlih sezona. To je jasan pokazatelj da platforma Mojekarte™ naprednim kupcima ulaznica nudi bolje korisničko iskustvo u odnosu na neka druga rješenja na hrvatskome tržištu.

Zagrebačko kazalište mladih (ZeKaEm)

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u ZeKaEm – prije toga kazalište je koristilo rješenje Paganini – započeo je u travnju 2017. te je već u istom mjesecu uspješno završen. Projekt je obuhvaćao: instalaciju nove programske opreme, izradu lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica, izradu specifičnih izvješća o prodaji te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba, blagajna i računovodstvo.

Satiričko kazalište Kerempuh Zagreb

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u Satiričko kazalište Kerempuh – prije toga kazalište je koristilo rješenje Theatron – započeo je u srpnju 2017. te je već u istom mjesecu uspješno završen. Projekt je obuhvaćao: instalaciju i podešavanje nove programske opreme, izradu lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica i pretplata, izradu specifičnih izvješća o prodaji, uvođenje sustava automatske elektroničke validacije [email protected] ulaznica te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba, blagajna i računovodstvo. Zanimljivost tog projekta je da je u vrijeme ljetne kazališne pauze prodaja ulaznica putem interneta za sezonu 2017/18 već bila u uporabi te je putem interneta prodano nekoliko stotina ulaznica prije nego što je blagajna za prodaju ulaznica ponovno otvorila svoja vrata u novoj sezoni. Slično kao u slučaju HNK Split i u »Kerempuhu« pokazala se izuzetna učinkovitost nove lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica pa broj prodanih ulaznica putem interneta skokovito raste doslovno svaki tjedan.

Gradsko dramsko kazalište Gavella Zagreb

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u Gradsko dramsko kazalište Gavella – prije toga kazalište je koristilo rješenje Theatron - započeo je krajem kolovoza 2017. te je projekt već u prvim danima rujna uspješno završen. Projekt je obuhvaćao: instalaciju i podešavanje nove programske opreme, izradu lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica i pretplata, izradu specifičnih izvješća o prodaji, automatski prijenos podataka o prodaji u računovodstveni program, razvoj i uvođenje modula za evidentiranje svih predstava te njihovih specifičnih podataka, uvođenje marketing modula (CRM) te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba, blagajna i računovodstvo.

Centar mladih Ribnjak Zagreb

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u Centar mladih Ribnjak – prije toga kazalište je koristilo rješenje Paganini – započeo je u travnju 2017. te je već u istom mjesecu uspješno završen. Projekt je obuhvaćao: instalaciju nove programske opreme, izradu lokalne internetske trgovine za prodaju ulaznica, izradu specifičnih izvješća o prodaji te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba i blagajna.

Hrvatsko narodno kazalište Šibenik

Projekt uvođenja integrirane polivalentne platforme Mojekarte™ u HNK Šibenik – prije toga kazalište je koristilo rješenje Paganini – započeo je samo nekoliko dana prije početka prodaje ulaznica za 56. izdanje Međunarodnog dječjeg festivala 2016. godine te je uspješno dovršen u rekordnom roku. Projekt je obuhvaćao: instalaciju nove programske opreme, izradu specifičnih izvješća o prodaji te edukaciju korisnika na svim razinama uporabe platforme - marketing, prodajna služba i blagajna. Za razliku od prijašnjih godina prodaja ulaznica putem interneta bila je stabilna te je bez ikakvih problema izdržala veliko zanimanje kupaca pa je tako već u prve 22 minute od puštanja ulaznica u prodaju putem interneta uspješno obavljeno nevjerojatnih 250 kupnji. No, svoju pravu moć platforma Mojekarte™ pokazala je na 57. Međunarodnom dječjem festivalu 2017. godine. Nakon puštanja ulaznica u prodaju 6. lipnja točno u 10 sati, u prvih 60 minuta prodaje prodano je nevjerojatnih 1.409 ulaznica. Kupnje putem interneta redale su se svakih nekoliko sekundi da bi u 10 sati i 16 minuta sustav zabilježio čak 10 prodajnih transakcija u jednoj minuti u kojima je ukupno bilo 106 prodanih ulaznica. Bez ikakve dvojbe, ovime su HNK u Šibeniku i platforma Mojekarte.hr ostvarili respektabilan rekord u suvremenoj prodaji ulaznica putem interneta za hrvatske kulturne događaje.

Istarsko narodno kazalište – gradsko kazalište Pula

Zahvaljujući desetogodišnoj suradnji INK Pula i tvrtke Moje karte, pulsko je kazalište postalo pravi pionir uvođenja suvremenih načina prodaje ulaznica među hrvatskim kazalištima. Svaki je početak težak, no u Istraskom narodnom kazalištu spremno su prihvatili pogodnosti za prodaju ulaznica i razvoja marketinga koje pruža polivalentna integrirana platforma Mojekarte™. Dok je prodaja ulaznica putem interneta u Hrvatskoj još bila u povojima kazalište INK Pula u svoju je ponudu među ostalim uvelo lokalnu internetsku trgovinu, [email protected] ulaznice i elektroničku kontrolu ulaza. Prodaja putem interneta za pulsko je kazalište rasla iz godine u godinu pa je tako u mjesecu rujnu 2017. godine u nekim predstavama sudjelovala s više od 70% od ukupno prodanih ulaznica.

Rijeka, rujan 2017

Kazalište Grad Godišnja prodaja ulaznica Uvođenje Mojekarte Adresa lokalne internetske trgovine
Dramsko kazalište Gavella Zagreb + 40.000 rujan 2017 gavella.mojekarte.hr
Satirično kazalište Kerempuh Zagreb + 60.000 lipanj 2017 kazalistekerempuh.mojekarte.hr
Centar mladih Ribnjak Zagreb + 10.000 svibanj 2017 cmr.mojekarte.hr
Zagrebačko kazalište mladih (ZeKaEm) Zagreb + 25.000 travanj 2017 zekaem.mojekarte.hr
Hrvatsko narodno kazalište Split Split + 40.000 veljača 2017 hnk-split.mojekarte.hr
Hrvaško narodno kazalište u Šibeniku Šibenik + 20.000 lipanj 2016 -
INK – gradsko kazalište Pula Pula + 50.000 kolovoz 2007 ink.mojekarte.hr