Opet on
- Trošak obrade narudžbe iznosi 0,95 EUR po ulaznici (PDV uključen).
- Odgovorni organizator i prodavač
Festival Opatija- Zert bb, 51410 Opatija
- +385(0)51 27 13 77
- [email protected]
- www.festivalopatija.hr
Kazališna predstava
Timur Vermes:
OPET ON
Zagrebačko gradsko kazalište "Komedija"
Petak, 7. rujna 2018. u 20 sati / Centar Gervais, Opatija
Redatelj: Marko Juraga / Dramaturginja: Jelena Veljača / Scenograf: Darko Petrović / Kostimografkinja: Elvira Ulip / Autorica glazbe: Anita Andreis Žganec / Oblikovatelj rasvjete: Igor Šeler / Scenski pokret: Morana Paškiević / Suradnik redatelja: Luka Rukavina
Uloge: Dražen Čuček, Ivan Magud, Adnan Prohić, Goran Malus, Fabijan Pavao Medvešek, Davor Svedružić, Igor Mešin, Mirela Brekalo Popović, Filip Juričić, Vini Jurčić, Sanja Marin, Dajana Čuljak, Ana Magud, Ivan Čuić, Ronald Žlabur, Jasna Bilušić Kärrner, Zlatko Ožbolt, Adnan Prohić, Vini Jurčić, Morana Paškiević, Ivan Magud, Nera Stipičević, Adnan Prohić, Boris Barberić, Božidar Peričić
Trajanje: 2 sata i 45 minuta, s jednom stankom
Godine 2012. Timur Vermes izdao je roman “Er ist wieder da”. U tom satiričnom romanu Adolf Hitler se budi na proplanku u Berlinu 2011., prespavavši tako od ’45 do danas te malo pomalo postaje medijska zvijezda – u početku kao gost u raznim humorističnim emisijama da bi na kraju ponovno postao politički aktivan.
Knjiga je ubrzo nakon izlaska postala hit te je prevedena je na 27 jezika, snimljen je film po romanu te su mnoga europska kazališta adaptirala roman. U ožujku ove godine, Zagrebačko gradsko kazalište "Komedija" održalo je premijernu izvedbu predstave, a u rujnu "Opet On" dolazi u Opatiju!
Ova satirična komedija od svojeg prvog prikazivanja nikoga ne pušta ravnodušnim, jer pokazuje lakoću kojom se u suvremenom svijeta uz medije, društvene mreže i televizijske show programe zlo može vratiti.
Roman postavlja čitatelja u poziciju da satirično kroz Hitlerovo promatranje promatra današnju politiku, današnje medije i “suvremenog” čovjeka općenito. Paradoks do kojeg nas pisac dovodi da u jednom trenutku, ne stajemo na stranu Hitlera ali postajemo itekako svjesni da se uvelike počinjemo slagati s najvećim zločincem 20 stoljeća. Zašto? Zato što jesmo puni mržnje. Zato što ne želimo slušati kako netko lijepo pjeva već se želimo smijati onome tko ne zna.
Dramske scene, koje svojom istinitošću i ozbiljnošću publiku dovode do smijeha, od glumaca iziskuju da liku prilaze kao “dramskoj osobi” a ne kao karakteru ili karikaturi. Iako je cijeli “televizijski” svijet u kojem se dobar dio komedije nalazi jest karikaturalan i povišen “pred kamerama”, ali kad se svjetla ugase ostaje svijet koji je svojom tragedijom duhovit u kojem fokalizator komike postaje najveći negativac u recentnoj povijesti – Adolf Hitler, glavom, brkom, i svastikom.