Kontakt podaci

Moje karte d.o.o.
Slavka Krautzeka 51
51000 Rijeka
Hrvatska
info@mojekarte.hr

Načini plaćanja

Online plaćanje debitnim/kreditnim karticama American Express, Diners, Maestro, MasterCard i Visa.

Izjava o sigurnosti

PBZ MyCheckOut primjenjuje najmodernije standarde u zaštiti podataka - Secure Socket Layer (SSL) protokol sa 128-bitnom enkripcijom podataka i MD5 algoritam. ISO 8583 protokol osigurava da se razmjena podataka između PBZ sustava i autorizacijskih centara kartičnih kuća obavlja u privatnoj mreži, koja je od neautoriziranog pristupa zaštićena dvostrukim slojem "vatrozida" (firewalla).

Izjava o privatnosti

Moje karte d.o.o. obvezuje se pružati zaštitu osobnih podataka kupaca na način da prikuplja samo nužne, osnovne podatke o kupcima/korisnicima koji su nužni za ispunjenje naših obveza; informira kupce o načinu korištenja prikupljenih podataka, redovito daje kupcima mogućnost izbora o upotrebi njihovih podataka, uključujući mogućnost odluke žele li ili ne da se njihovo ime ukloni s lista koje se koriste za marketinške kampanje. Svi se podaci o korisnicima strogo čuvaju i dostupni su samo djelatnicima kojima su ti podaci nužni za obavljanje posla. Svi djelatnici Moje karte d.o.o. i poslovni partneri odgovorni su za poštivanje načela zaštite privatnosti.

Kupnja putem interneta je konačna

Prije klika na 'Plaćanje' kupac je obvezan pažljivo provjeriti sve podatke o kupnji (datum i iznos kupnje, organizatora i naziv priredbe, broj sjedala itd.). U posljednjem prozorčiću prije plaćanja još uvijek je moguće promijeniti bilo koji od podataka kupnje - priredbu, datum, vrijeme priredbe, red sjedala, broj sjedala, način preuzimanja ulaznica itd. Nakon transakcije koja se pri online kupnji izvrši neposredno nakon klika na 'Plaćanje', promjene ili storniranje kupnje nisu više moguće.

Greške prilikom kupnje

U slučaju da se prilikom kupnje pojavi obavijest o grešci ili se za vrijeme kupnje pojave druge poteškoće, potrebno je provjeriti stanje u rubrici Moj račun prije ponovne kupnje. Ako potvrda za željenu priredbu nije zabilježena znači da transakcija nije izvršena. Kako bi otklonili eventualne poteškoće, molimo vas da nam putem elektroničke pošte pošaljete sljedeće podatke o kupnji:

  • datum/sat kupnje;
  • naziv priredbe;
  • broj ulaznica;
  • elektroničku adresu koju ste upotrijebili prilikom kupnje;
  • upotrijebljeno sredstvo plaćanja;
  • u kojem je koraku kupnje došlo do problema;
  • kakva se obavijest pri tome pojavila;

Moje karte d.o.o. ne snosi odgovornost za bilo kakve nastale posljedice ako kupac ne pošalje potrebne podatke o kupnji.

Storniranje kupnje

Moje karte d.o.o., kao trgovačko društvo za posredovanje pri kupnji ulaznica, nema pravo izvšavati storniranje, povrat novca ili zamjene. U slučaju zahtjeva za storniranje kupnje kupac se treba putem elektroničke pošte obratiti na Kontakt i navesti razlog za storniranje. Moje karte d.o.o. proslijedit će zahtjev organizatoru koji će svoju odluku poslati u pisanom obliku.
Zahtjevi za storniranjem i povratom novca nakon završene priredbe nisu više mogući.
Troškovi izvršenih prodajnih usluga nisu predmet storniranja.

Zamjena potvrda za ulaznice

Pri kupnji ulaznica na portalu mojekarte.hr te na većini prodajnih mjesta distribucijske mreže mojekarte.hr, primit ćete potvrdu (vaučer) koju je potrebno zamijeniti za ulaznicu. To možete učiniti bilo kada na blagajni organizatora.

Otkazivanje priredbe

U slučaju otkazivanja priredbe bez zamjenskog datuma kupac ima pravo na povrat vrijednosti iznosa kupljenih ulaznica, ali ne i na povrat vrijednosti iznosa troškova obavljene prodajne usluge.
Za povrat novca, kupci koji su kupili ulaznice na jednom od fizičkih distribucijskih mjesta, obraćaju se na mjesto kupnje i to najkasnije u roku od 14 dana po objavi otkazivanja priredbe. Sredstva se vraćaju isključivo uz predočenje ulaznice/potvrde.
Troškovi izvršenih prodajnih usluga nisu predmet storniranja.
Moje karte d.o.o. ne snosi odgovornost za nepridržavanje ovih uvjeta od strane prodajnih mjesta, kao ni u slučaju da organizator pravovremeno ili uopće ne objavi obavijest o otkazivanju priredbe.

Pri tome upozoravamo da je dužnost kupca pratiti odnosno provjeravati podatke o datumu, vremenu te lokaciji priredbe za koju je kupio ulaznicu.

Izgubljena ulaznica / potvrda

Izgubljene, ukradene ili oštećene ulaznice kupcu nisu opravdanje za povrat novca ili za zamjenske ulaznice.
Kupac je dužan gubitak, krađu ili oštećenje ulaznica čim prije javiti trgovačkom društvu Moje karte d.o.o.

Drugo

Rok važenja ponude i cijene određuje organizator priredbe te oni vrijede do otkazivanja priredbe. Obveznik PDV-a za organizaciju priredbe je organizator. Obveznik PDV-a za usluge posredovanja pri prodaji ulaznica je Moje karte d.o.o.. Arhiva transakcija čuva se u elektroničkom obliku kod organizatora.