MOTOVUN FILM FESTIVAL UVODI PLATFORMU MOJEKARTE

Motovun film festival
READING TIME: 5 MINUTES

 

MOTOVUN FILM FESTIVAL UVODI PLATFORMU MOJEKARTE

Motovun film festival, koji će se održati u terminu od 27.7. do 31.7.2021., u svojem 23. izdanju odlučio je u segmentu prodaje ulaznica surađivati s marketinškom i prodajnom platformom Mojekarte.hr, a na festivalskim blagajnama za prodaju ulaznica koristiti polivalentno rješenje Mojekarte BoxOffice.

Istodobno s projekcijama u Motovunu, izbor filmova iz programa prikazat će se u Zagrebu (Ljetno kino Tuškanac), Splitu (Ljetno kino Bačvice) i Dubrovniku (kino Jadran). Nakon Motovuna, filmski program kreće na turneju, kako bi što veći broj gledatelja u gradovima Istre i Hrvatske mogao vidjeti poneki film iz festivalske ponude. Završetak turneje, uobičajeno i tradicionalno, bit će u zagrebačkoj Laubi, s desetodnevnim filmskim maratonom najboljeg s motovunskog brda i to od 26.kolovoza do 5. rujna.

Nakon Ljubljanskog međunarodnog filmskog festivala LIFFE (do 1997. Film ART Fest), koji je već davne 1991. godine koristio za prodaju ulaznica naše programsko rješenje 1. generacije, pa onda rješenje 2. generacije SI Ticketing system, prešao nakon toga na integrirano rješenje 3. generacije DRAGON Ticketing Solution da bi odmah nakon njezinog lansiranja uveo i polivalentnu integriranu digitalnu platformu 4. generacije Mojekarte, Pulskog filmskog festivala, koji koristi platformu Mojekarte od 2016. godine, Međunarodnog festivala dokumentarnog filma Zagreb DOX, koji je na platformu Mojekarte prešao u 2020. godini, Motovun je četvrti visoko rangirani filmski festival koji je odlučio za podršku prodaje ulaznica uvesti i koristiti integriranu digitalnu platformu Mojekarte. U ovogodišnjem izdanju festivala organizator će se od ugrađenih programskih mogućnosti poslužiti alatom za prodaju ulaznica i paketa ulaznica na blagajnama festivala, dok će se on-line prodaja pojedinačnih ulaznica i paketa vršiti putem platforme mojekarte.hr. Za iduće izdanje festivala u 2022. godini organizatoru preostaje razmisliti i odlučiti može li iskoristiti i neku od naprednijih mogućnosti platforme, kao što su: custom webshop, CRM, merchandise, membership management, loyalty management, accreditation management i mnoge druge.

Otvaranje on-line prodaje ulaznica za 23. izdanje Motovun film festivala planirano je za 1. srpnja, a kupci će moći kupljene ulaznice isprintati u print@home obliku ili ih prenijeti na svoj pametni telefon. Prilikom ulaska gledatelja na lokaciju projekcije, sve ulaznice skenirat će se, a njihova autentičnost i valjanost automatski će se provjeravati putem rješenja Mojekarte Access Control. Ovlaštene osobe iz ekipe organizatora imat će putem aplikacije Mojekarte Alpha Analytics mogućnost nadzora nad prodajom i provjerom ulaznica u stvarnome (real time) vremenu.

Tvrtka Moje karte d.o.o. Rijeka nudi organizatorima festivalskih zbivanja najnaprednije digitalne alate za marketing i prodaju ulaznica, ali i drugih produkata koji su karakteristični za industriju priredbi i događaja. Uz sve to nudimo i rješenja za: preliminarne registracije, kodiranje i izdavanje narukvica, punjenje pretplatničkih računa, beskontaktno plaćanje s pretplatničkim računima na blagajnama ugostiteljskih objekata, elektroničku validaciju ulaznica i kontrolu ulaza posjetitelja, Q-ponski marketing i mnoga druga.

Rijeka, 25. lipanj 2021.