BIJELI KLAUN
- Processing costs fee per ticket is 0.95 EUR. Tax is included.
Molimo Vas da prilikom kupnje ostavite svoj kontakt ( e-mail / broj telefona) kako bi Vas mogli obavijestiti u slučaju bilo kakve promjene vezane za program.
- Odgovorni organizator in prodajalec
INK Pula- Laginjina 5, 52100 Pula
- +385(0)52 21 26 77
- [email protected]
- www.ink.hr
AUTORSKI TIM
Dramatizacija: Dina VUKELIĆ
Režija i glazba: Luka MIHOVILOVIĆ
Scenografija: Aleksandra Ana BUKOVIĆ
Kostimografija: Sandra DEKANIĆ
Oblikovanje svjetla: Dario DRUŽETA
Scenski pokret: Andrea GOTOVINA
Projekcije i vizualni identitet: Noemi RIBIĆ
IGRAJU
(polaznici Dramskog i plesnog studija INK):
Dječak: Nicolas GRIZILA / Noa ILIĆ
Djevojčica: Claudia ŠUSTER / Paulina GALANT
Starac: Aleksandar BANČIĆ
Zmaj: Noel SMAILBAŠIĆ / Noah CVIJANOVIĆ
Portir: Mark MARIĆ / Noa PAVLINOVIĆ
Učiteljica: Lina ŠURAN
Glavni klaun: Tihomil PLETIKOS
Klaunovi: Anna ŠTIFANIĆ, Lena DEVEDŽIĆ, Lucas ANGELINI, Marta ROSANDA, Zora Cvijanović
O PREDSTAVI
“Bijeli klaun” Damira Miloša dječji je roman koji i danas zadržava kultni status zbog svoje snažne slikovitosti i simboličnosti kojima nas autor uvodi u neobičan, istodobno raznobojan i siv, svijet mašte i želja. Upravo su boje ili pak njihova odsutnost u očima glavnog junaka, mladog nesuđenog klauna koji ih nikako ne razlikuje, središnji motiv slojevite priče koja će dobiti svoju novu kazališnu interpretaciju u Istarskom narodnom kazalištu – Gradskom kazalištu Pula u suradnji s polaznicama i polaznicima Dramskog i plesnog studija te u režiji Luke Mihovilovića. Neobični dječak, sin roditelja klaunova, opire se nastavljanju obiteljskog zanimanja zbog svog daltonizma i nesnalaženja u ulozi zabavljača koji akrobatskim vještinama i “klaunerijama” nasmijava publiku u šarenom, a za njega bezbojnom cirkuskom svijetu. Njegova sudbina prati se kroz zgode i nezgode, ponajprije spoznaje i učenja o bojama koje postaju mnogo više od njihova osnovna značenja; putem boja dječak uči o sebi, o svojoj svrsi, o ljudima i okolini, a ponajviše o različitosti i prihvaćanju emocija – osobito tuge. Predstava “Bijeli klaun” stoga donosi vizualno dojmljiv cirkuski svijet koji je daleko od puke razonode već je polazište za rastvaranje priče o odrastanju i prihvaćanju drugog i drugačijeg. Mora li jedan mali klaun ispuniti očekivanja svojih roditelja? Mora li on biti, baš poput svih drugih klaunova, pun boja, duhovit i zabavan? I kako se nositi s tugom, sivilom, a katkad i crnilom u nemilosrdnom svijetu koji okružuje i nas same? “Bijeli klaun” na granici je realnosti i fantastike. Kazališni imaginarij “Bijelog klauna” izrazito je sceničan zbog snažne vizualnosti utkane u njemu i klaunskih izvedbi koje su na razmeđu između gegova, komedije i tragikomedije, a kojima se na indirektan način progovara o ljudskoj prirodi i potrebi za smijehom ili pak bijeg od realnosti. S druge strane, kroz lik se dječaka koji bi trebao postati klaun – i to atipični bijeli klaun – dotiču pitanja tolerancije i obgrljivanja tuge kao odraslog puta u realnost. “Bijeli klaun” potaknut će mlade gledateljice i gledatelje da svoje raznobojne ili pak bezbojne slike svijeta promatraju drugim očima – očima senzibilnog i znatiželjnog dječaka, bijelog klauna.
Dina VUKELIĆ