Mojekarte™ - nasuvremenija hrvatska digitalna platforma za prodaju ulaznica

Mladi kupuju on-line, a svoja računala, tablete i pametne telefone koriste za sve više stvari.

Na njihovim pametnim telefonima su članarine, s njima rade rezervacije, s njima kupuju, koriste ih za plaćanja, na njima su kuponi za popuste, na njima su avio karte, na njima su ulaznice, najčešće ih koriste kao medij za komunikaciju na društvenim mrežama...

Tranzicija iz analognog u digitalni svijet u punome je tijeku. U njoj će pobijediti oni koji će razumjeti njezine izazove te se na iste odazvati na vrijeme, ali i na pravi način.

Kroz uspješno završene projekte uvođenja polivalentne digitalne 'ticketing' platforme Mojekarte™ pokazalo se da ista korisnicima ne donosi samo kvalitetnu podršku za prodaju ulaznica i pretplata, nego i mnogo više od toga. U platformu su ugrađeni svi, u nastavku navedeni alati, koji su spremni za 'instant' uporabu, a za njihovu punu učinkovitost potrebno je samo malo kreativnosti odjela za marketing. Imati mogućnost korištenja specijalizirane digitalne platforme koja može i zna raditi toliko stvari u svakodnevnom radu, neprocjenjivo je.

Baš svi korisnici polivalentne digitalne platforme Mojekarte™ u 2017. godini znatno su podigli udio prodaje putem interneta u ukupnoj prodaji svojih ulaznica, a rekordnim prirastom kvalitetnih elektroničkih adresa kupaca ulaznica započeli su proces izgradnje svojih baza podataka za suvremenu elektroničku promidžbu i marketing. Nadgradnja prodajnih pristupa u 2018. godini, koja će biti podržana i implementacijom novih digitalnih alata, učinit će njihove promidžbene i marketing aktivnosti još kvalitetnijim, ali i učinkovitijim.

Rijeka, siječanj 2018.