Indefinite Frequency / Beskonačna frekvencija
- Processing costs fee per ticket is 0.95 EUR. Tax is included.
Za događanje nije potrebno posjedovati COVID potvrdu jer se izvodi sa smanjenim kapacitetom gledališta, uz obavezno nošenje zaštitnih maski, mjerenje temperature i upisivanje u evidenciju pri ulasku.
- Odgovorni organizator in prodajalec
Hrvatski kulturni dom na Sušaku- Strossmayerova 1, 51000 Rijeka
29.10. u 20 sati
HKD na sušaku
Indefinite Frequency / Beskonačna frekvencija
plesni koncert
Indefinite Frequency / Beskonačna frekvencija dinamičan je plesni koncert u izvedbi trojice plesača, Milana Tomášika, Charliea Brittaina i Endija Schrottera, i četvorice udaraljkaša iz jedinstvenog Slovenskog udaraljkaškog projekta SToP.
Publika je pozvana na putovanje kroz konstelacije koje se neprestano mijenjaju, a među kojima plesači plove kroz dinamični spektar pokreta i stanja. Glazba, pokret i svjetlo spajaju se u bogatu tapiseriju teksture, vremena, prostora i arhitekture.
Koreograf, plesač i pedagog Charlie Brittain (UK) radi diljem svijeta u različitim umjetničkim sredinama. Školovao se u Školi za suvremeni ples u Londonu, Školi za izvedbene umjetnosti Tring Park i plesnoj akademiji SEAD. Redovno koreografira za plesne kompanije, festivale i projekte u Ujedinjenom Kraljevstvu i inozemstvu, a njegova neovisna koreografska djela izvode se na europskim i svjetskim pozornicama. Pridruženi je kreativni direktor Nacionalnog baleta mladih Velike Britanije, suradnik Engleskog nacionalnog baleta i asistent koreografa plesne kompanije Richard Chappell Dance. Uz svoju posvećenost plesu, Charlie je i klinički sportski terapeut, stručnjak za mišićno-koštano zdravlje i certificirani instruktor pilatesa, specijaliziran za procjenu, liječenje i rehabilitaciju plesača i stručnjaka za pokret, te radi kao pedagog i savjetnik plesnih kompanija, ustanova i profesionalnih škola.
Koreograf, plesač i pedagog Milan Tomašik (SK/SLO) posvećen je poučavanju, stvaranju i izvedbi. Njegovo profesionalno obrazovanje obuhvaća Konzervatorij J. L. Bella (SK), Akademiju izvedbenih umjetnosti u Bratislavi (SK) i P.A.R.T.S. (BE). Već dvadeset godina djeluje kao profesionalni plesač i surađuje s umjetnicima diljem Europe. Suosnivač je plesnog kolektiva Les SlovaKs, s kojim je kreirao i izvodio predstave koje su naišle na pohvalu kritike diljem svijeta. Kao koreograf surađuje s plesnim kompanijama, kazalištima i školama, a za svoju kompaniju Milan Tomášik & Co. koreografirao je solo radove i trilogiju. Diljem svijeta redovito drži svoje karakteristične radionice ‘Happy Feet i ‘Playful Presence’. Dobitnik je stipendije Dance Web festivala ImpulsTanz i Nagrade grada Previdze za promidžbu suvremenog plesa u Slovačkoj i inozemstvu.
Slovenski udraljakaški projekt, poznat i kao SToP, udaraljkaški je ansambl akademskih glazbenika, osnovan 1999. godine. Ovaj jedinstveni ansambl sastoji se od etabliranih udaraljkaša iz raznih dijelova Slovenije i nastupao je na brojnim pozornicama u Sloveniji i inozemstvu. SToP se odnedavno uključio i u druge glazbene i ne-glazbene umjetničke žanrove, i time otkrio sinergiju u drugim umjetničkim poljima i (svjesno) napustio strogo klasični udaraljkaški repertoar. Za svoj rad ansambl je 2013. godine dobio nagradu Župančić, a 2014. nagradu Prešern.
Koreografi: Charlie Brittain & Milan Tomášik
Izvođači: Charlie Brittain (UK), Endi Schrotter (HR) & Milan Tomášik (SK/SLO)
Autori glazbe: Franci Krevh: MOZAIKI 1; Ištvan Marta: DOLL’S HOUSE STORY;
Elliot Cole: POSTLUDES FOR BOWED VIBRAPHONE; Franci Krevh: MOZAIKI 2
Glazbenici: Slovenski tolkalni projekt (Matevž Bajde, Tomaž Lojen, Franci Krevh, Luka Jahn k.g.)
Oblikovatelj svjetla: Aljaž Zaletel
Producenti: Društvo Slovenski tolkalni projekt, KUD Cortesia
Koproducenti: Pan-Adria: Zavod EN-KNAP, Hrvatski kulturni dom na Sušaku, Kulturno umetniško društvo Moment, SNG Nova Gorica, Zagrebački plesni centar, a.ArtistiAssociati Soc. Coop. i Zagrebački plesni ansambl
Uz financijsku potporu Grada Ljubljane, Ministarstva kulture Republike Slovenije
Za događanje nije potrebno posjedovati COVID potvrdu jer se izvodi sa smanjenim kapacitetom gledališta, uz obavezno nošenje zaštitnih maski, mjerenje temperature i upisivanje u evidenciju pri ulasku.