Prijava/registracija u sustav

Prije početka kupnje morate se prijaviti u sustav sa svojom e-adresom i zaporkom. To možete učiniti klikom na 'Prijava' u gornjem desnom kutu.

Ako još niste prijavljeni u sustav, morate se registrirati (registracija je besplatna).

Kliknite na 'Prijavite se', odaberite 'Postanite korisnik' s desne strane i unesite svoje podatke u potrebna polja. Sve podatke moguće je naknadno uređivati ili dopunjavati.

Moj račun

Nakon uspješne prijave sustav prikazuje 'Moj račun' na vrhu stranice. Kad postavite miš na njega, nudi se padajući popis s 'Moj račun', 'Moje kupnje' i 'Odjavite se', a prikazuje se i vaša e-adresa kojom ste se prijavili u sustav. Klikom na 'Moj račun' možete:

• provjeriti datum i vrijeme zadnjeg posjeta i registracije,
• urediti svoje podatke koje ste unijeli prilikom registracije,
• promijeniti zaporku,
• provjeriti svoje kupnje i ispisati ulaznice i račun klikom na broj narudžbe,
• urediti svoju darovnu karticu.

Zaboravljena zaporka

Ako ste zaboravili zaporku, možete zatražiti novu. Kliknite na 'Prijavite se' i ispod polja za unos odaberite 'Zaboravili ste zaporku'. Unesite svoju e-adresu i sustav će vam poslati novu zaporku (provjerite i neželjenu poštu - spam). Zaporku koju ste dobili prepišite u polje 'Zaporka'. Nemojte koristiti opcije kopiraj i zalijepi kako ne biste zalijepili dodatne znakove poruke tijekom operacije kopiranja. Nakon uspješne prijave svoju zaporku možete promijeniti u kartici 'Moj račun' klikom na 'Promjena zaporke'.

Košarica

'Košarica' se nalazi na vrhu stranice i namijenjena je za pregled trenutnih (još nekupljenih) ulaznica. Broj događaja za koje želite kupiti ulaznice napisan je u zagradi pored košarice.

U slučaju da želite izbrisati sve narudžbe koje imate u košarici, kliknite na nju i sustav će vam pokazati ulaznice za sve događaje koje ste odabrali za kupnju. Za brisanje pojedinačnog događaja (ulaznica) kliknite na košaricu.

Pretraživanje događaja

Određeni događaj možemo tražiti na više načina, i to:

• možete ga odabrati izravno s naslovnice gdje se objavljuju novi, istaknuti i najtraženiji događaji
• klikom na gumb Ulaznice, gdje sustav kronološki prikazuje sve događaje
• pomoću tražilice koja se nalazi na vrhu stranice. Unesite ključne riječi u tražilicu kao što su naziv događaja, žanr, lokacija, vrijeme...

Kupnja ulaznica

Kad pronađete željeni događaj, ulaznicu možete kupiti izravno s popisa klikom na gumb 'Dodaj u košaricu' koji se nalazi desno od naslova događaja. Za detaljniji opis događaja kliknite na naslov događaja. Preusmjereni ste na stranicu događaja, gdje također možete nastaviti s kupnjom. U ovom slučaju 'Dodaj u košaricu' može se pronaći ispod naslova događaja.

Pojedinačna narudžba (transakcija) može biti ograničena brojem (istih ili različitih) ulaznica - ovisno o strategiji prodaje organizatora. U internetskoj trgovini možete obaviti neograničen broj kupnji (transakcija). Jedina su iznimka događaji za koje organizator drugačije odluči.

Procedura kupnje ulaznica:

izbor sjedala ili broj ulaznica

izbor dostupnih načina plaćanja: debitne i kreditne kartice, PayPal, Aircash, nalog za plaćanje (internet bankarstvo - samo Hrvatska), darovna/prepaid kartica Mojekarte.hr

provjerite upisane podatke o odabranim ulaznicama, načinu plaćanja i načinu dostave

potvrda kupnje.

Imate 30 minuta od zadnjeg ažuriranja košarice da dovršite transakciju.

Odabir sjedala

Kad kliknete na gumb 'Dodaj u košaricu', sustav vas povezuje na sljedeću stranicu na kojoj možete birati broj ulaznica i sjedala.

Ako u gledalištu postoji numeracija redova i sjedala, označite željena sjedala klikom na sjedalo. Ako želimo poništiti odabir sjedala, ponovno kliknite na njega.

Legenda:

zelena boja označava slobodna sjedala,
plava boja označava odabrana sjedala,
bijela boja označava zauzeta sjedala.

Ako događaj nema numeraciju redova i sjedala, sustav vam nudi mogućnost odabira broja ulaznica.

Na primjer, ako želite kupiti dvije ulaznice, kliknite na broj 2 i sustav će u vašu košaricu dodati dvije ulaznice. Ako želite dodati još jednu ulaznicu, kliknite na broj 1 i sustav će u vašu košaricu dodati još jednu ulaznicu, tako da ćete imati ukupno 3 ulaznice u košarici.

Za neke je događaje potrebno unijeti broj ulaznica i kliknuti 'Potvrdi', u ostalim slučajevima odaberite broj ulaznica klikom na broj.

Ako je organizator odredio popust za pojedine statusne grupe, to možete iskoristiti promjenom statusa krajnje desno od odabrane ulaznice. Odabrani status označen je zelenom kvačicom.

Za brisanje pojedinačne ulaznice iz narudžbe pritisnite X krajnje desno i sustav će izbrisati jednu ulaznicu. Ako želite obrisati cijelu narudžbu, kliknite na košaricu na vrhu narudžbe, krajnje desno od naziva događaja.

Kako brišem pojedinačnu ulaznicu, a kako cijelu narudžbu?

Za brisanje pojedinačne ulaznice iz narudžbe pritisnite X krajnje desno i sustav će izbrisati jednu ulaznicu.

Ako želite obrisati cijelu narudžbu, kliknite na košaricu na vrhu narudžbe. Ako želite obrisati više narudžbi istovremeno, kliknite na 'Košarica' na vrhu stranice i sustav će vam pokazati ulaznice za sve događaje koje ste odabrali. Za brisanje pojedinačnog događaja kliknite na košaricu.

Način dostave

U ovome trenutku dostupan je samo jedan način dostave:

e-Mojekarte ulaznica (mogućnost ispisa ulaznice na vašem pisaću ili pohranjivanje na vašem pametnom telefonu).

Sredstva plaćanja

Na internetskoj trgovini mojekarte.hr omogućena su sljedeća sredstva plaćanja:

Debitne i kreditne kartice (Mastercard, Visa, Maestro, American Express)
Darovna / Prepaid kartica Mojekarte.hr
PayPal (uz PayPal uslugu zaračunavamo PayPal troškove – booking fee)
Nalog za plaćanje (plaćanje je potrebno izvršiti najkasnije do idućeg radnog dana do 24 sata. Odabir plaćanja putem naloga moguć je samo ako je do događaja ostalo više od 3 radna dana.)
Aircash (mogućnost plaćanja za korisnike koji koriste Aircash aplikaciju)

NAPOMENA: Sustav plaćanja kreditnom karticom nije odgovornost prodavatelja ulaznica (web stranice mojekarte.hr). Plaćanje se vrši na web stranicama banke! Sve uvjete plaćanja i sigurnosne protokole utvrđuje i provodi banka.

Ako želite račun za pravnu osobu to možete odabrati kod odabira načina plaćanja.

Završite proces odabira klikom na gumb 'Naprijed'.

Upis promotivnog koda

Ako imate promotivni kod za određeni događaj (promotivni kod određuje organizator), unesite ga u 3. koraku kupnje. Ispod sažetka narudžbe nalazi se gumb "Imam promotivni kod". Upišite promotivni kod u polje i pritisnite 'Enter' ili kliknite na 'Upišite'. Preporučujemo da upišete kod jer tijekom operacije copy-paste možete zalijepiti dodatne znakove poruke. Ako promotivni kod nije ispravan, sustav će ispisati 'Upisani kod ne postoji', u suprotnom će prikazati upisani kod, a popust će biti vidljiv na istoj stranici.

Provjerite upisane podatke

Provjerite ispravnost odabranih ulaznica, sjedala i načina plaćanja. Ovdje su navedene sve informacije o kupnji; MOLIMO DA IH PONOVNO PROVJERITE PRIJE POTVRDE PLAĆANJA jer je kupnja putem interneta konačna.

Nastavljate klikom na gumb 'Potvrdi i plati'.

Potvrda kupnje

Klikom na gumb 'Potvrdi i plati' podaci se sigurnom vezom prenose u autorizacijski centar.

Plaćanje kreditnim i debitnim karticama

Gumb 'Plati' pokreće proces plaćanja koji se ne može prekinuti. Kod plaćanja kreditnom karticom potrebno je unijeti broj kartice (broj kartice razlikuje se od broja transakcijskog računa), CVV2/CVC2 broj (nalazi se na poleđini kartice na traci za potpis) i valjanost kartice (mjesec, godina). Banka vam šalje sigurnosnu lozinku na elektronički čitač ili putem SMS poruke. To je sigurnosna mjera vaše banke koja smanjuje zlouporabu online kupnje.

Plaćanje Aircashom

Prilikom odabira plaćanja Aircashom, u zadnjem koraku kupnje, preusmjeravate se na stranicu na kojoj vam se prikazuje QR kod. Taj kod skenirate mobilnim uređajem na kojem imate instaliranu Aircash aplikaciju. Aplikacija vas vodi kroz cijeli proces dovršetka kupnje. Nakon izvršenog plaćanja primit ćete obavijest o uspješnoj kupnji.

NAPOMENA: U slučaju prekida veze s internetskom stranicom, uspješnost kupnje provjerite u rubrici "Moj račun -> Moje kupnje" koja se nalazi gore desno nakon prijave u sustav.

Kako provjeriti je li kupnja uspješno obavljena?

Sve uspješno obavljene kupnje evidentiraju se u 'Moj račun', u odjeljku 'Zadnje kupnje' (prikazuju se posljednje tri uspješne kupnje, za više kupnji kliknite na 'Pokaži više podataka') ili u odjeljku 'Moje kupnje' vidljivom prilikom prijave u sustav gore desno. Ovdje možete provjeriti je li kupnja stvarno obavljena u slučaju da dođe do smetnji u procesu kupnje.

Također možete ponovno ispisati ulaznice sa svog korisničkog računa. To možete učiniti klikom na broj narudžbe. Otvorit će se nova stranica sa svim podacima o kupnji. Za ispis ulaznica ili računa kliknite na 'Ispišite ulaznice' ili 'Ispišite račun'.

Dodatno, nakon obavljene kupnje, na e-adresu kojom ste prijavljeni u sustav dobit ćete obavijest o uspješnosti kupnje, a rezultat kupnje bit će prikazan na ekranu.

Klikom na 'Ispišite ulaznice' ulaznice će se prikazati na zaslonu, možete ih spremiti na svoj pametni telefon (možete ih i ispisati i koristiti za ulazak na događaj).

Je li moguće naručiti ulaznice prije početka prodaje?

Ne. Organizator vrši aktivaciju sustava prodaje ulaznica na svim prodajnim mjestima, pa tako i na portalu, istovremeno.

Je li moguće rezervirati ulaznice?

Sustav ne omogućava rezervaciju ulaznica. Moguća je samo kupnja ulaznica.

Prilikom kupnje nisam dobio potvrdu o kupnji.

Unatoč uspješnoj kupnji, može se dogoditi da se potvrda o kupnji ne prikaže na vašem zaslonu odmah nakon plaćanja.

U tom slučaju savjetujemo da uspješnost kupnje provjerite malo kasnije u rubrici "Moje kupnje" gdje možete i ispisati račun/ulaznice.

Ako nakon uspješne kupnje niste pronašli odgovarajući račun/ulaznice na popisu u "Moje kupnje", najvjerojatnije ste kupnju obavili pod drugim korisničkim imenom (s drugom e-adresom) nego prošli put. U tom slučaju otvorit će vam se novi "Moje kupnje", stoga obratite pozornost pod kojom prijavom provjeravate status svojih kupnji.

U slučaju da se tijekom kupnje pojavi poruka "Transakcija nije uspjela" i sl. te čak ni u odjeljku "Moje kupnje" ne možete pronaći račun/ulaznice za odabrani događaj, kupnja najvjerojatnije nije obavljena. Postoje mnogi razlozi za neuspješnu kupnju, npr. odbijene transakcije od strane matičnih banaka, klik drugog posjetitelja na ista mjesta u trenutku vaše kupnje, smetnje u pristupu bankovnim poslužiteljima i sl. Za više informacija o neuspješnoj kupnji pošaljite nam na e-adresu [email protected] datum/vrijeme kupnje, naziv događaja, e-adresu koju ste koristili prilikom kupnje, korišteni način plaćanja te u kojem se koraku kupnje pojavio problem.

Je li potrebno e-mojekarte ulaznicu ispisati na pisaču?

Ne, možete je jednostavno spremiti na svoj pametni telefon i pokazati na ulazu u prostor događaja. Ulaznicu e-Mojekarte uvijek možete ispisati (upotrijebite laserski pisač i ispišite ulaznicu na A4 formatu).

Jamči li moja kupnja određeno sjedalo?

Ako odabrani događaj nudi numerirane redove i sjedala, klikom na odabrano sjedalo i plaćanjem možete ga pouzdano osigurati jer će ga sustav povući iz prodaje. Vrsta i broj sjedala te ulaz/segment također su otisnuti na računu.

U slučaju da se na događaju primjenjuje slobodan odabir sjedala, tzv. nenumerirana sjedala, nije vam zajamčeno određeno sjedalo.


Kako ću dobiti ulaznice koje sam kupio putem interneta?

Poslije uspješno obavljene kupnje na zaslonu će vam se prikazati e-Mojekarte ulaznice koje možete ispisati ili na ulazu pokazati putem svog pametnog telefona. S takvom ulaznicom možete izravno ući u prostor događaja.

Pokušavam obaviti kupnju, ali stranica se otvara već 5 minuta...

Najčešći je uzrok kvaliteta ili brzina internetske veze koju koristite. 'Sporost' web stranice može biti i rezultat trenutnog velikog prometa, tj. web stranica je preopterećena. To se uglavnom događa u vrijeme početka prodaje ulaznica za aktualne, uglavnom sportske događaje.

Mogu li kupiti ulaznice na dan događaja?

Načelno, ulaznice možete kupiti na dan događaja na svim našim prodajnim mjestima i na blagajni događaja, pod uvjetom da nisu već rasprodane. Vrijeme do kada će se ulaznice prodavati na portalu mojekarte.hr određuje organizator.

Putem interneta kupio/la sam ulaznice za pogrešnu predstavu, pogrešan datum predstave, pogrešnu količinu ulaznica itd. Molim storno i povrat sredstava.

Kupnja putem interneta je konačna. Kako bi se izbjegle pogreške, proces kupnje na našem portalu organiziran je tako da kupac provjeri sve stavke kupnje prije klika na 'Potvrdi i plati'.

Zadnji korak prije plaćanja namijenjen je upravo za mogućnost promjene odluke kupca u vezi sa samom kupnjom, kao i u pogledu odabira mjesta, načina plaćanja, načina preuzimanja ulaznica i sl. Nakon obavljenog plaćanja promjene više nisu moguće jer kupnja putem interneta podrazumijeva izvršenje bankovne transakcije direktno klikom na 'Plati'. O tome da je kupnja konačna te više o ostalim detaljima kupnje možete pročitati na našem portalu pod Opći uvjeti korištenja.

Zašto nisam mogao pronaći odabrani događaj u pretrazi za odgovarajuću kategoriju?

Pridodavanje događaja odgovarajućim kategorijama dio je sustavne pripreme događaja koju provode sami organizatori. Još uvijek se s vremena na vrijeme dogodi da neka izvedba bude greškom izostavljena ili neuvrštena u pojedinu kategoriju. U tom slučaju možete koristiti opću tražilicu u koju upisujete naziv događaja.

Kupio sam ulaznice za tvrtku preko interneta - molim račun za pravnu osobu.

Moje karte d.o.o. kao posrednik ne može izdavati račune za pravne osobe za već kupljene ulaznice, ali u procesu kupnje možete odabrati opciju 'Trebam račun za tvrtku' i račun će vam se kreirati na vašem korisničkom računu po uspješno obavljenoj kupnji.


Nakon plaćanja utvrdio sam da naplaćujete trošak obrade narudžbe.

Proces kupnje organiziran je tako da kupac prije klika na 'Potvrdi i plati' provjeri sve stavke svoje kupnje (uključujući i trošak obrade narudžbe). U ovom koraku također ima mogućnost odabrati drugi događaj, mjesta, način plaćanja i sl. ili odustati od kupnje. Ovi i svi ostali detalji o kupnji navedeni su u odjeljcima Pomoć i Opći uvjeti korištenja.