Pomoć
- Prijava/registracija u sustav
- Moj račun
- Zaboravljena zaporka
- Košarica
- Pretraživanje događaja
- Kupnja ulaznica
- Odabir sjedala
- Kako brišem pojedinačnu ulaznicu, a kako cijelu narudžbu?
- Način dostave
- Sredstva plaćanja
- Upis promotivnog koda
- Provjerite upisane podatke
- Potvrda kupnje
- Kako provjeriti je li kupnja uspješno obavljena?
- Je li moguće naručiti ulaznice prije početka prodaje?
- Je li moguće rezervirati ulaznice?
- Prilikom kupnje nisam dobio potvrdu o kupnji.
- Je li potrebno e-mojekarte ulaznicu ispisati na pisaču?
- Jamči li moja kupnja određeno sjedalo?
- Kako ću dobiti ulaznice koje sam kupio putem interneta?
- Pokušavam obaviti kupnju, ali stranica se otvara već 5 minuta...
- Mogu li kupiti ulaznice na dan događaja?
- Putem interneta kupio/la sam ulaznice za pogrešnu predstavu, pogrešan datum predstave, pogrešnu količinu ulaznica itd. Molim storno i povrat sredstava.
- Zašto nisam mogao pronaći odabrani događaj u pretrazi za odgovarajuću kategoriju?
- Kupio sam ulaznice za tvrtku preko interneta - molim račun za pravnu osobu.
- Nakon plaćanja utvrdio sam da naplaćujete trošak obrade narudžbe.
Prijava/registracija u sustav
Moj račun
Zaboravljena zaporka
Košarica
Pretraživanje događaja
Kupnja ulaznica
Kad pronađete željeni događaj, ulaznicu možete kupiti izravno s popisa klikom na gumb 'Dodaj u košaricu' koji se nalazi desno od naslova događaja. Za detaljniji opis događaja kliknite na naslov događaja. Preusmjereni ste na stranicu događaja, gdje također možete nastaviti s kupnjom. U ovom slučaju 'Dodaj u košaricu' može se pronaći ispod naslova događaja.
Pojedinačna narudžba (transakcija) može biti ograničena brojem (istih ili različitih) ulaznica - ovisno o strategiji prodaje organizatora. U internetskoj trgovini možete obaviti neograničen broj kupnji (transakcija). Jedina su iznimka događaji za koje organizator drugačije odluči.
Procedura kupnje ulaznica:
• izbor sjedala ili broj ulaznica
• izbor dostupnih načina plaćanja: debitne i kreditne kartice, PayPal, Aircash, nalog za plaćanje (internet bankarstvo - samo Hrvatska), darovna/prepaid kartica Mojekarte.hr
• provjerite upisane podatke o odabranim ulaznicama, načinu plaćanja i načinu dostave
• potvrda kupnje.
Imate 30 minuta od zadnjeg ažuriranja košarice da dovršite transakciju.
Odabir sjedala
Kako brišem pojedinačnu ulaznicu, a kako cijelu narudžbu?
Način dostave
Sredstva plaćanja
Upis promotivnog koda
Provjerite upisane podatke
Potvrda kupnje
Kako provjeriti je li kupnja uspješno obavljena?
Je li moguće naručiti ulaznice prije početka prodaje?
Ne. Organizator vrši aktivaciju sustava prodaje ulaznica na svim prodajnim mjestima, pa tako i na portalu, istovremeno.
Je li moguće rezervirati ulaznice?
Sustav ne omogućava rezervaciju ulaznica. Moguća je samo kupnja ulaznica.
Prilikom kupnje nisam dobio potvrdu o kupnji.
Unatoč uspješnoj kupnji, može se dogoditi da se potvrda o kupnji ne prikaže na vašem zaslonu odmah nakon plaćanja.
U tom slučaju savjetujemo da uspješnost kupnje provjerite malo kasnije u rubrici "Moje kupnje" gdje možete i ispisati račun/ulaznice.
Ako nakon uspješne kupnje niste pronašli odgovarajući račun/ulaznice na popisu u "Moje kupnje", najvjerojatnije ste kupnju obavili pod drugim korisničkim imenom (s drugom e-adresom) nego prošli put. U tom slučaju otvorit će vam se novi "Moje kupnje", stoga obratite pozornost pod kojom prijavom provjeravate status svojih kupnji.
U slučaju da se tijekom kupnje pojavi poruka "Transakcija nije uspjela" i sl. te čak ni u odjeljku "Moje kupnje" ne možete pronaći račun/ulaznice za odabrani događaj, kupnja najvjerojatnije nije obavljena. Postoje mnogi razlozi za neuspješnu kupnju, npr. odbijene transakcije od strane matičnih banaka, klik drugog posjetitelja na ista mjesta u trenutku vaše kupnje, smetnje u pristupu bankovnim poslužiteljima i sl. Za više informacija o neuspješnoj kupnji pošaljite nam na e-adresu [email protected] datum/vrijeme kupnje, naziv događaja, e-adresu koju ste koristili prilikom kupnje, korišteni način plaćanja te u kojem se koraku kupnje pojavio problem.
Je li potrebno e-mojekarte ulaznicu ispisati na pisaču?
Ne, možete je jednostavno spremiti na svoj pametni telefon i pokazati na ulazu u prostor događaja. Ulaznicu e-Mojekarte uvijek možete ispisati (upotrijebite laserski pisač i ispišite ulaznicu na A4 formatu).
Jamči li moja kupnja određeno sjedalo?
Ako odabrani događaj nudi numerirane redove i sjedala, klikom na odabrano sjedalo i plaćanjem možete ga pouzdano osigurati jer će ga sustav povući iz prodaje. Vrsta i broj sjedala te ulaz/segment također su otisnuti na računu.
U slučaju da se na događaju primjenjuje slobodan odabir sjedala, tzv. nenumerirana sjedala, nije vam zajamčeno određeno sjedalo.
Kako ću dobiti ulaznice koje sam kupio putem interneta?
Poslije uspješno obavljene kupnje na zaslonu će vam se prikazati e-Mojekarte ulaznice koje možete ispisati ili na ulazu pokazati putem svog pametnog telefona. S takvom ulaznicom možete izravno ući u prostor događaja.
Pokušavam obaviti kupnju, ali stranica se otvara već 5 minuta...
Najčešći je uzrok kvaliteta ili brzina internetske veze koju koristite. 'Sporost' web stranice može biti i rezultat trenutnog velikog prometa, tj. web stranica je preopterećena. To se uglavnom događa u vrijeme početka prodaje ulaznica za aktualne, uglavnom sportske događaje.
Mogu li kupiti ulaznice na dan događaja?
Načelno, ulaznice možete kupiti na dan događaja na svim našim prodajnim mjestima i na blagajni događaja, pod uvjetom da nisu već rasprodane. Vrijeme do kada će se ulaznice prodavati na portalu mojekarte.hr određuje organizator.
Putem interneta kupio/la sam ulaznice za pogrešnu predstavu, pogrešan datum predstave, pogrešnu količinu ulaznica itd. Molim storno i povrat sredstava.
Zašto nisam mogao pronaći odabrani događaj u pretrazi za odgovarajuću kategoriju?
Pridodavanje događaja odgovarajućim kategorijama dio je sustavne pripreme događaja koju provode sami organizatori. Još uvijek se s vremena na vrijeme dogodi da neka izvedba bude greškom izostavljena ili neuvrštena u pojedinu kategoriju. U tom slučaju možete koristiti opću tražilicu u koju upisujete naziv događaja.
Kupio sam ulaznice za tvrtku preko interneta - molim račun za pravnu osobu.
Moje karte d.o.o. kao posrednik ne može izdavati račune za pravne osobe za već kupljene ulaznice, ali u procesu kupnje možete odabrati opciju 'Trebam račun za tvrtku' i račun će vam se kreirati na vašem korisničkom računu po uspješno obavljenoj kupnji.
Nakon plaćanja utvrdio sam da naplaćujete trošak obrade narudžbe.
Proces kupnje organiziran je tako da kupac prije klika na 'Potvrdi i plati' provjeri sve stavke svoje kupnje (uključujući i trošak obrade narudžbe). U ovom koraku također ima mogućnost odabrati drugi događaj, mjesta, način plaćanja i sl. ili odustati od kupnje. Ovi i svi ostali detalji o kupnji navedeni su u odjeljcima Pomoć i Opći uvjeti korištenja.