Kupnja ulaznica

1. U kalendaru priredbi potražite priredbu koja vas zanima. Pretraživanje je omogućeno po kategoriji, datumu ili po ključnim riječima koje upisujete u tražilicu (naziv priredbe, dvorana itd.)
Klikom na košaricu uz naziv priredbe ta se priredba zabilježi u rubriku Košarica (polje na desnoj strani). Nakon klika na link 'Kupnja' otvara se lista svih priredbi koje ste označili.
U slučaju da želite priredbu izbrisati s liste, kliknite na križić uz njezin naziv.
Ako još niste prijavljeni, u sljedećem će koraku sustav od vas zahtijevati elektroničku adresu i zaporku koju ste naveli pri registraciji.

2. Uz izabranu se priredbu klikom na link 'Izaberite ulaznice iz dvorane' otvori slika s rasporedom sjedala dvorane. Označite željena sjedala te ih potvrdite klikom na 'Naprijed'.
U slučaju priredbi bez označenog reda sjedenja, poslije klika na 'Kupnja' uz podatke o priredbi, pojavi se prozor 'Upiši željeni broj ulaznica' koji treba ispuniti.

3. Provjerite ispravnost izabranih ulaznica i sjedala. U ovom je koraku moguće priredbu koju ne želite odstraniti s liste klikom na križić uz cijenu ulaznice.
Označite vrstu dostave (pošta, potvrda, print@home).
Izaberite sredstvo plaćanja te unesite podatke o kreditnoj kartici.
U sljedećem se koraku se prikazuju svi podaci o kupnji; PRIJE NO ŠTO POTVRDITE KUPNJU PONOVNO PROVJERITE SVE PODATKE jer je kupnja putem interneta konačna.

4. Klikom na gumb 'Plati' podaci se putem sigurne veze prenesu do centra za autorizaciju. Ukoliko je plaćanje bilo uspješno izvršeno na ekranu se prikaže vaučer (print@home ulaznica) s bar kodom koji možete ispisati na kućnom pisaču ili prepisati broj koda.
U slučaju da se predomislite o kupnji ili je želite obaviti kasnije, lista izabranih priredbi ostat će sačuvana u košarici i nakon vaše odjave iz sustava no ne i odabrana sjedala. Njih je potrebno ponovno izabrati.
Kupnja ulaznica za priredbe iz jedne košarice moguća je samo jednim sredstvom plaćanja.

Mogu li putem interneta kupovati bankovnom karticom?

Kupnja putem internetskih stranica omogućena je debitnim i kreditnim karticama.
Sva sredstva plaćanja kojima je moguće kupovati na našoj internetskoj stranici navedena su u rubrici Uvjeti korištenja.

Koliko ulaznica mogu kupiti u internetskoj trgovini mojekarte.hr?

U internetskoj trgovini možete kupiti neograničen broj ulaznica. Izuzetak su priredbe za koje organizator drugačije odluči, o čemu ćemo vas obavijestiti na naslovnoj stranici našeg portala.

Je li moguće naručiti ulaznice prije početka prodaje?

Ne. Organizator priredbe pušta u prodaju ulaznice na svim prodajnim mjestima istovremeno uključujući i portal.

Je li moguće rezervirati ulaznice?

Sustav trenutno ne omogućava individualne rezervacije.

Prilikom kupnje nije mi se ispisala potvrda.

1. Unatoč uspješno obavljenoj kupnji može se dogoditi da se neposredno nakon plaćanja na vašem ekranu ne ispiše potvrda. Razlog može biti u trenutačnom 'padu' internetske veze koju koristite. U tom slučaju savjetujemo vam da poslije nekoliko minuta potražite potvrdu na stranici za korisnike u prozoru Moj račun, u kojem je možete ispisati.

2. Nakon uspješno obavljene kupnje u Mom računu niste pronašli odgovarajuću potvrdu - najvjerojatnije ste kupnju izvršili koristeći drugu e-mail adresu od prošlog puta. U tom se slučaju otvori novi Moj račun, stoga budite pažljivi u kojem Mojem računu pregledavate stanje kupnji.

3. U slučaju da se nakon kupnje pojavi obavijest 'Transakcija nije bila uspješno izvršena' itd., te niti u Mom računu ne pronađete potvrdu za željenu predstavu, kupnja najvjerojatnije nije ni bila izvršena. Uzroci neuspješne kupnje mogu biti različiti, npr. odbijena transakcija od strane matične banke, istek petminutnog vremena od početka kupnje u kojem su sjedala rezervirana, smetnje u pristupu do servera željenih organizatora itd. Detaljnije informacije možete dobiti na našim kontakt adresama.

Je li obavezno ispisati potvrdu?

Ne, možete si samo zapisati broj potvrde s kojim ćete podići svoje ulaznice na blagajni organizatora ili na našim prodajnim mjestima.
U slučaju da organizator na lokaciji priredbe osigura i kontrolu prilaza, umjesto potvrde na vašem se zaslonu pokaže ulaznica (print@home ticket), s kojom možete ući direktno na prostor održavanja predstave. Ulaznica također sadrži broj potvrde za slučaj da kupac nema mogućnost ispisa.

Osiguravam li si kupnjom ulaznica točno određena sjedala?

U slučaju da odabrana predstava nudi numerirana sjedala, klikom na željeno mjesto te plaćanjem ulaznice sigurno rezervirate točno željeno mjesto, jer ga sustav nakon uplate povlači iz daljnje prodaje. Na vašoj se potvrdi ispiše red u kojem se nalazi sjedalo te njegov broj.

Kako dobijem ulaznice koje kupim putem interneta?

Prilikom kupnje na našoj internetskoj stranici u prozoru Način preuzimanja možete izabrati preuzimanje putem pošte (najkasnije tri dana prije početka priredbe) ili potvrdu (vaučer). U drugom se slučaju nakon plaćanja na vašem zaslonu pokaže potvrda koju ispišete ili prepišete njezin broj. Na blagajni organizatora potvrdu zamijenite za ulaznicu ili je podignete na osnovu broja potvrde.
Potvrdu je moguće zamijeniti za ulaznicu bilo kada na blagajni organizatora ili na Prodajna mjesta - Prodaja ulaznica i zamjena potvrda-ulaznica. U slučaju drugih lokacija zamjene su te navedene na potvrdi.
U slučaju da organizator na lokaciji predstave osigura i kontrolu prilaza, se umjesto potvrde na vašem ekranu pojavi ulaznica (print@home ticket), pomoću koje možete ući direktno na prostor održavanja predstave. Ukoliko nemate pisača da bi si ispisali ulaznicu jednostavno prepišite broj potvrde i pokažite ga na blagajni organizatora. Ulaznice, jasno, možete preuzeti i na našim prodajnim mjestima koja vrše zamjenu potvrda.

Postoji li na blagajnama organizatora posebno mjesto za zamjenu potvrda?

Organizator priredbe sam odlučuje hoće li osigurati posebno mjesta za zamjenu potvrda.
Mjesto te način zamjene potvrda može se razlikovati ovisno o organizatoru o čemu ćemo vas obavijestiti na našoj internetskoj stranici. U pravilu se zamjena potvrda za ulaznice može izvršiti na našim stalnim prodajnim mjestima (veza Prodajna mjesta) <to je veza koje nema na mojekarte.hr>, te na blagajni organizatora prije predstave.

Mogu li kupiti ulaznice na dan predstave?

U načelu je moguće na dan predstave kupiti ulaznice na svim mjestima naše prodajne mreže te na blagajni organizatora. U slučaju promjene objavit ćemo obavijest na našem portalu.

Nakon tri pokušaja još uvijek ne uspijevam naručiti i platiti ulaznice za priredbu.

Kupnja ulaznica u načelu protječe nesmetano. Po našim iskustvima do poteškoća najčešće dolazi na strani kupaca, odnosno njihovog programskog alata, stoga nam za što brže otkrivanje problema pošaljite što točnije sljedeće podatke o kupnji

  • datum/sat kupnje;
  • naziv priredbe;
  • broj ulaznica;
  • elektroničku adresu koju ste upotrijebili prilikom kupnje;
  • upotrijebljeno sredstvo plaćanja;
  • u kojem je koraku kupnje došlo do problema;
  • kakva se obavijest pri tome pojavila.

Pokušavam obaviti kupnju, no internetsku stranicu otvara mi više od 5 minuta...

Najčešći uzrok vašeg problema je u brzini internetske veze koju koristite.
'Sporost' internetske stranice može biti uzrokovana i trenutačnom velikom posjetom tj. njezinim preopterećenjem. To se najčešće događa u vrijeme početka prodaje ulaznica za aktualne, najčešće sportske priredbe. Takva 'opsadna' stanja su pri internetskoj kupnji vrlo rijetka i na njih nismo naviknuti, no možemo ih usporediti s ispadima bankovnih POS terminala ili mreže mobilnih operatera za vrijeme prvih minuta Nove godine. U tom je slučaju rješenje isto: malo dobre volje i mirni živci.

Zbog čega nisam traženu priredbu pronašao pretragom po kategorijama?

Svrstavanje priredbi po kategorijama spada u pripremu koju izvodi svaki organizator sam. Moguće je da je poneka od priredbi greškom ispuštena, odnosno nije upisana u pojedinu kategoriju.
U takvom slučaju možete upotrijebiti opću tražilicu u koju unesete naziv željene priredbe.

Kupio sam putem interneta ulaznice za pogrešnu predstavu, pogrešan datum predstave, pogrešnu količinu ulaznica itd. Molim storniranje transakcije, odnosno povrat novca.

Kupnja putem interneta je konačna.
Sa željom da bi se zabune i greške prilikom kupnje svele na najnižu moguću mjeru tijek je kupnje napravljen tako da omogućuje pregled svih unesenih podataka prije konačnog plaćanja. Zadnji ekran prije plaćanja namijenjen je upravo mogućnosti provjere te eventualnoj promjeni odluke kupca o samoj kupnji, odabiru sjedećih mjesta, sredstvu plaćanja, načinu preuzimanja ulaznica itd.
Nakon plaćanja promjene nisu više moguće jer se radi o on-line kupnji te izravnoj bankovnoj transakciji nakon klika na gumb 'Plati'.
O konačnosti Internetske kupnje te više o ostalim detaljima možete saznati na našoj web stranici u rubrici Uvjeti korištenja.

Kupio sam ulaznice za poduzeće putem interneta. Molim originalni račun.

Moje karte d.o.o. kao posrednik ne može izdati originalne račune za kupljene ulaznice. To je u nadležnosti organizatora predstave.

Nakon uplate ustanovio sam da zaračunavate troškove usluge.

Tijek kupnje napravljen je tako da kupac provjeri sve stavke svoje kupovine (uključujući troškove posredovanja) još prije klika na gumb Plati. U tom koraku kupac ima mogućnost izabrati drugu priredbu, sjedala, sredstvo plaćanja ili može odustati od kupnje.
To i svi ostali detalji kupnje napisani su i objašnjeni na našoj internetskoj stranici u rubrikama Pomoć i Uvjeti korištenja.
Prodajnu uslugu zaračunamo na temelju izvršene usluge prodaje ulaznica isto kao što je to običaj u svim svjetskim agencijama za prodaju ulaznica. Plaćanje prodajne usluge na taj način bez problema je prihvaćeno kako od strane naših novih tako i od stalnih posjetitelja. Prednosti internetske kupnje pred klasičnom (dostupnost ulaznica u trenutku početka prodaje, udobnost kupnje, garantirano sjedalo po vlastitoj želji, niže cijene ulaznica u pretprodaji, ušteda vremena itd.) očito su dobro prepoznate. Važna je i činjenica da svaki kupac sam odlučuje o načinu kupnje.

Kupio sam ulaznicu za sutrašnju priredbu. Hoću li je pravovremeno primiti poštom?

Dostava ulaznica putem pošte dodatna je mogućnost koju kupac izabire sam, označi prilikom kupnje te za nju plati troškove obrade narudžbe i dostave ulaznica putem pošte.
Niti u kojem slučaju nije moguće naručiti dostavu poštom za priredbu s datumom u sljedećem danu. Rok dostave je kod Pošte Slovenije 3 radna dana, stoga tu uslugu isključimo prije isteka tog roka, za svaku predstavu posebno. Na internetnoj stranici je to vidljivo u prozoru Način preuzimanja gdje se ispiše samo mogućnost Potvrda.